نمایندگی باتری ماشین در بهارستان تهران

خرید باتری ماشین در بهارستان تهران

اگر صاحب ماشین هستید و رانندگی با ماشین جزیی از کارهای روتین شماست، هرچه دانش خودتون رو در مورد بخش های مختلف خودرو بیشتر کنید به نفع شما خواهد بود. باتری قلب خودرو به حساب میاد که در سیستم برق ماشین و روشن شدن موتور نقش حیاتی دارد و اگر با عملکرد و ویژگی های اون آشنایی داشته باشید احتمال گیر افتادن شما در وضعیت های اضطراری کمتر می شود.

نمایندگی باطری ماشین در بهارستان تهران

اگر کنجکاو هستید اطلاعات کاربردی درباره باتری ماشین رو زودتر دریافت کنید با این پست باتری مشکانی نمایندگی باتری ماشین در بهارستان تهران همراه باشید.

صفحه دیگر ما هم ببینید: نمایندگی باتری ماشین در پیروزی

فروش باتری واریان در بهارستان

برای درخواست خرید باتری واریان در آمپرهای مختلف از 45 آمپر تا 200 آمپر در منطقه بهارستان، میتوانید با ما در تماس باشید. مشکانی: 09129742170

خرید باطری ماشین در بهارستان تهران
باتری واریان در آمپرهای مختلف موجود میباشد:

  1. باتری ۴۵ آمپر واریان در بهارستان
  2. باتری ۵۰ آمپر واریان در بهارستان
  3. باتری ۵۵ آمپر واریان در بهارستان
  4. باتری ۶۰ آمپر واریان در بهارستان
  5. باتری ۶۶ آمپر واریان در بهارستان
  6. باتری ۷۰ آمپر واریان در بهارستان
  7. باتری ۷۴ آمپر واریان در بهارستان

فروش باتری آرمو Armo در منطقه بهارستان

  1. باتری ۵۵ آمپر آرمو ، نیو آرمو در بهارستان
  2. باتری ۶۰ آمپر آرمو ، نیو آرمو در بهارستان
  3. باتری ۶۶ آمپر آرمو ، نیو آرمو در بهارستان
  4. باتری ۷۰ آمپر آرمو ، نیو آرمو در بهارستان
  5. باتری ۷۴ آمپر آرمو ، نیو آرمو در بهارستان
  6. باتری 90 آمپر آرمو ، نیو آرمو در بهارستان
  7. باتری 100 آمپر آرمو ، نیو آرمو در بهارستان
  8. باتری 120 آمپر آرمو ، نیو آرمو در بهارستان
  9. باتری 150 آمپر آرمو ، نیو آرمو در بهارستان
  10. باتری 170 آمپر آرمو ، نیو آرمو در بهارستان
  11. باتری 190 آمپر آرمو ، نیو آرمو در بهارستان

فروش باتری سهند Sahand در بهارستان

  1. فروش باتری سهند 50 آمپر در بهارستان
  2. فروش باتری سهند 55 آمپر در بهارستان
  3. فروش باتری سهند 60 آمپر در بهارستان
  4. فروش باتری سهند 66 آمپر در بهارستان
  5. فروش باتری سهند 70 آمپر در بهارستان
  6. فروش باتری سهند 74 آمپر در بهارستان
  7. فروش باتری سهند 90 آمپر در بهارستان
  8. فروش باتری سهند 100 آمپر در بهارستان

راهنمای انتخاب باتری خودرو متناسب به خودروی شما

باتری پراید در بهارستان تهران

  • باتری فابریک پراید: 50 آمپر
  • گزینه‌های جایگزین: 55 آمپر و 60 آمپر

باتری سمند در بهارستان تهران

  • توصیه شده: 60 آمپر
  • گزینه جایگزین: 66 آمپر

باتری خودرو 206 نزدیک منطقه بهارستان

  • باتری فابریک 206: 50 آمپر
  • گزینه‌های جایگزین: تا 60 آمپر

باتری 405

  • توصیه شده: 66 آمپر
  • گزینه جایگزین: تا 74 آمپر

باتری ال 90

  • توصیه شده: 60 آمپر
  • گزینه جایگزین: تا 66 آمپر

باتری تیبا

  • توصیه شده: 50 آمپر یا 55 آمپر

باتری ساینا

  • توصیه شده: 50 آمپر یا 55 آمپر

باتری پژو پارس در بهارستان

  • توصیه شده: 66 آمپر

باتری پژو پرشیا

  • توصیه شده: 60 آمپر

باتری مینی بوس

  • معمولاً استفاده شده: 90 آمپر

باتری ون

  • توصیه شده: 74 آمپر

باتری برلیانس

  • توصیه شده: 60 آمپر

باتری اچ سی کراس

  • توصیه شده: 66 آمپر

ماشین‌های کره‌ای و چینی و شاسی بلند:

  • معمولاً دارای باتری 70 آمپر هستند.

طول عمر باتری ماشین و علل خرابی آن

به طور متوسط باتر خودرو بین 18 تا 24 ماه عمر می کنه که در این میان عادات رانندگی کردن و استفاده از خودرو هم در این مدت زمان عمر مفید باتری نقش داره. به این معنی که قرار گرفتن ماشین در معرض شرایط خاص می تونه عمر باتری رو کاهش بدهد.

هر چند وقت یک بار باید باتری ماشین تعویض شود؟

قبلا اشاره شد که عوامل مختلفی در مدت زمان عمر باتری ماشین موثر هستند اما در حالت عادی و استفاده ی روزمره و صحیح از خودرو، تقریبا بعد از 18 یا نهایتا 20 ماه باید باتری خودرو رو تعویض کنید. اگر این مدت زمان گذشته و هنوز مطمئن نیستید که باتری ماشین شما نیاز به تعویض داره یا خیر، توصیه می شه اون رو توسط یک مکانیک یا باتری ساز ماشین تست کنید.

نحوه ی عملکرد دقیق باتری خودرو

احتمالا با کار باتری خودرو آشنایی دارید و می دونید باتری انرژی لازم برای تمام قسمت های خودرو که به برق نیاز دارند رو تامین می کنه. بدون باتری موتور ماشین شما اصلا راه نمی افته و ماشین روشن نمی شه، اما باتری ماشین به چه شکلی این انرژی برای کارکرد تمام اجزای برقی رو فراهم می کنه؟

این جعبه ی سنگین و قدرتمند طی انجام یک واکنش شیمیایی ماشین شما رو روشن کرده و به حرکت درمیاره. با تبدیل انرژی شیمیایی به انرژی الکتریکی باتری ولتاژ لازم رو به استارتر ماشین رسانده و ماشین استارت می خورد. علاوه بر این، با ثابت نگه داشتن ولتاژ جریان الکتریکی، باعث می شه موتور ماشین روشن بمونه. اگر برای خودروی شخصی خود با هر ویژگی و مشخصاتی به باتری با کیفیت نیاز دارید می تونید با کارشناسان باتری مشکانی نمایندگی فروش باتری در بهارستان تهران ارتباط برقرار کرده و برای خرید انواع باتری ماشین با کیفیت و گارانتی معتبر اقدام کنید.

آیا یک باتری بد می تونه به سیستم شارژ یا استارتر ماشین آسیب برسونه؟

پاسخ صد در صد مثبت هست. مثالی در این باره وجود داره که مکانیک های متخصص از اون استفاده می کنند. این مثال بیان می کنه که وقتی یکی از پاهای شما به هر دلیلی آسیب دیده باشد، فشار بیشتری روی پای سالم می ذارید، و این در مورد ماشین هم صدق می کنه. وقتی باتری خودروی شما ضعیف شده باشه قطعات سالم خودرو فشار مضاعفی رو متحمل می شن و سیستم شارژ، استارتر، دینام و غیره تحت تاثیر قرار گرفته و به سرعت آسیب می بینند.

علت تحت تاثیر قرار گرفتن این قطعات دریافت و جذب ولتاژ بیش از حد برای جبران کمبود توان از طرف باتری هست. این موضوع اگر بررسی نشه و حل نشده باقی بمونه متاسفانه با خسارت زیادی مواجه می شید و علاوه بر باتری باید سایر قطعات الکتریکی گران قیمت دیگه هم تعویض کنید.

بنابراین بررسی سیستم الکتریکی خودرو ما رو از میزان تنظیم ولتاژ صحیح در تمام قطعات ماشین مطمئن می کنه و اگرهشداری در این باره باشه ما رو به موقع در جریان قرار می دهد.

ازکجا بفهمیم دینام برق کافی به باتری می دهد؟

اگر چراغ های صفحه کیلومتر و چراغ های هشدار سوسو می زنند و قطع و وصل می شن، یا چراغ های جلو و عقب ماشین به شکل منظم کار نمی کنند و خاموش و روشن می شن و سیستم صوتی ماشین به درستی کار نمی کنه یا روشن نمی شه هشیار باشید که این نواقص معمولا به باتری مرتبط هستند. اگر باتری ماشین برای تامین انرژی قسمت های الکتریکی ماشین با مشکل مواجه می شه به این معنی هست که یا عمر باتری به پایان رسیده و یا دینام ماشین معیوب هست و برق رسانی مختل شده در نتیجه باتری شارژ دریافت نمی کنه.

نشانه ی دیگر تشخیص اختلال در سیستم برق رسانی و شارژ باتری، استارت زدن های طولانی و روشن شدن ناگهانی ماشین بعد از استارت های مکرر و طولانی هست. اگر متوجه این مشکل در خودرو شدید سریعا به نزدیک ترین مرکز باتری سازی یا مکانیک متخصص خودرو مراجعه کنید چون احتمالا یا باتری شما در حال تمام شدن هست یا دینام شما دچار مشکل شده است.

اگر شارژ باتری ماشین کم باشه چه باید بکنم؟

اگر باتری خودروی شما شارژ کمی داره، می تونید با روشن کردن خودرو یا استفاده از شارژر باتری ماشین که مخصوص این کار طراحی و ساخته شده است، اون رو شارژ کنید. با این حال، اگر باتری در اصطلاح کاملا مرده باشد و هیچ شارژی نداشته باشه، باید تعویض بشه و استارت ماشین باتری معیوب و خالی از شارژ رو تعمیر نمی کنه و تنها به تامین شارژ برای روشن شدن ماشین کمک می کنه.

آیا آب و هوا روی عمر باتری ماشین تاثیر دارد؟

پاسخ مثبت هست. شرایط خاص آب و هوایی می تونه در عمر مفید باتری اثرگذار باشه، زیرا در دماهای بسیار پایین توان خروجی باتری کاهش پیدا می کنه و روشن شدن و راه اندازی موتور رو برای باتری به کار دشواری تبدیل می کنه.

از طرف دیگر گرمای شدید هوا هم می تونه باعث سرعت بخشیدن به تجزیه ی درون باتری شده و آب اسید داخل اون رو کاهش بدهد. در نتیجه ظرفیت باتری هم گاهش پیدا کرده و عمر باتری به سرعت به پایان می رسد.

صفحه دیگر ما هم ببینید: خرید باتری خودرو پاکدشت

خرید باتری از نمایندگی باتری ماشین در بهارستان تهران

در این پست به نکات مهمی درباره ی سلامت باتری ماشین اشاره شد. اگر با هرکدام از موارد بالا مواجه هستید و یا برای پیشگیری از اون ها نیاز به خرید باتری خودرو دارید، از طریق نمایندگی های معتبر اقدام کنید تا باتری با کیفیت و مقرون به صرفه رو فورا دریافت کنید.

باتری مشکانی آماده ی ارائه ی خدمات فروش، ارسال و نصب باتری ماشین در محل مورد نظر شماست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما - ارسال رایگان