نمایندگی باتری خودرو در خاورشهر

باتری ماشین یک کالای مصرفی به شمار می‌رود، به همین دلیل عمر محدودی دارد. به طوری که ممکن است یک روز سوار ماشین خود شوید و هر کاری انجام دهید، ماشین شما روشن نشود. در چنین شرایطی اولین گزینه تعویض باتری خودرو می‌باشد. البته در نظر داشته باشید باتری خودرو پیش از اینکه به طور کامل از کار بیافتد، نشانه‌هایی را دارد که با اطلاع از این نشانه‌ها، می‌توانید به نمایندگی باتری خودرو در خاورشهر مراجعه کنید و تعمیرات خودروی خود را به متخصصینی که در این محدوده فعالیت دارند، بسپارید. برای آشنایی با جزئیات تعویض باتری در نمایندگی باتری ماشین در خاورشهر، در ادامه ما را همراهی کنید.

نمایندگی باتری خودرو در خاورشهر

چرا باید از نمایندگی باتری خودرو در خاورشهر خدمات دریافت کنیم؟

اغلب افراد در هنگام خرید خودرو به موضوعاتی شامل حجم موتور، مقدار مصرف سوخت و … در آن توجه دارند و کمتر پیش می‌آید که افراد به باتری خودروی خود نیز اهمیت بدهند.

باتری خودرو جزو اصلی‌ترین قطعات در درون ماشین به شمار می‌رود و اگر افراد به سلامت باتری دقت نداشته باشند، با مشکلات بسیاری در عملکرد خودروی خود مواجه می‌شوند.

بنابراین افراد باید مشابه با دیگر قطعات مصرفی در خودرو، به عملکرد صحیح باتری ماشین خود نیز دقت داشته باشند و سعی کنند در بازه زمانی مناسبی که عمر باتری به پایان می‌رسد، برای تعویض آن اقدام کنند. توصیه می‌کنیم برای خرید یک باتری با عملکرد عالی و طول عمر بالا، به نمایندگی های باتری ماشین معتبر در خاورشهر مراجعه کنید.

صفحه دیگر ما هم ببینید: نمایندگی باتری ماشین در دولت آباد تهران

عوامل موثر در کم شدن عمر باتری ماشین

قطعا تمامی افرادی که قصد خرید باتری ماشین را دارند، مایل هستند که باتری را خریداری کنند که عمر بیشتری داشته باشد و بتوانند برای یک بازه زمانی طولانی‌تری از آن استفاده کنند.

ضمن اینکه شما باید در خرید باتری از نمایندگی باتری خودرو در خاورشهر، به میزان عمر و ماندگاری باتری خود دقت داشته باشید، باید برخی نکات را نیز مد نظر قرار دهید تا بتوانید عمر باتری خود را بالاتر ببرید.

  • هوای خیلی سرد و یا هوای خیلی گرم، در کاهش عمر باتری تاثیرگذار است. در هوای سرد، در زمان استارت زدن فشار بیشتری به باتری خودرو وارد می‌شود و اینگونه طول عمر باتری کمتر می‌شود. بنابراین باید سعی کنید باتری خود را در دمای معمولی نگهداری کنید. به طوری که در روزهای خیلی سرد و یا خیلی گرم، می‌توانید باتری خودروی خود را خارج کنید و در محیطی که دمای آن متعادل است، قرار دهید.
  • قرارگیری صحیح باتری در محل مناسب در داخل خودرو نیز در میزان عمر و ماندگاری باتری تاثیرگذار است. پس از خرید باتری از نمایندگی باتری ماشین در خاورشهر، اطمینان حاصل کنید که باتری به درستی نصب شده است و توسط گیره‌های خود به ماشین متصل می‌باشد. ایجاد اتصال در قطب‌های مثبت و منفی باتری، منجر به ایجاد اتصال کوتاه و در نهایت آسیب دیدن جدی باتری ماشین می‌شود.

در صورتی که باتری خودروی شما در شرایط مناسب و نرمالی قرار داشته باشد، بین 3 الی 5 سال، می‌توانید از آن استفاده کنید. در اغلب موارد، هر سه سال یک‌بار، بهتر است نسبت به تعویض باتری خود اقدام نمایید.

باتری‌های اسیدی – سربی در دسته بندی باتری‌هایی قرار دارند که به تدریج قدرت و کارایی خود را از دست می‌دهند و تشخیص زمان تعویض آن‌ها با نشانه‌های کاهش قدرت مشخص است. این درحالی است که باتری‌های خشک، به صورت ناگهانی از کار می‌افتند.

نشانه‌های تعویض باتری در نمایندگی باتری خودرو در خاورشهر

باتری ماشین خاورشهر تهران

برای بسیاری از افراد این سوال وجود دارد که چگونه می‌توان از خرابی یکباره باتری خودرو جلوگیری کرد و به موقع برای تعویض باتری ماشین اقدام نمود؟ بروز خرابی در باتری خودرو، با برخی نشانه‌ها و علائم همراه است که با بررسی این نشانه‌ها و علائم به راحتی می‌توان متوجه خرابی باتری خودرو شد و برای تعویض آن به نمایندگی باتری خودرو در خاورشهر مراجعه کرد.

در ادامه به مهم‌ترین نشانه‌های تعویض باتری که باید برای این منظور به نمایندگی باتری ماشین در خاورشهر مراجعه کنید، اشاره کرده‌ایم.

  • ماشین استارت نمی‌زند و یا به آرامی استارت می‌زند.
  • چراغ‌های جلو ماشین کم نور شده‌اند و روشنایی کمتری را دارند.
  • از باتری ماشین بوی نامطبوعی مشابه با بوی فاسد شدن تخم مرغ به مشام می‌رسد.
  • خرابی باتری منجر به خاموش شدن ناگهانی موتور نیز می‌شود. در این صورت باتری ولتاژ کافی را برای روشن شدن ماشین تامین نمی‌کند و باید نسبت به تعویض آن اقدام شود.
  • در صورتی که باتری خودرو شما متورم شده است و ترک خورده است و شکل اولیه خود را از دست داده است.
  • اگر سطح مایع داخل باتری به زیر صفحات سربی آمده است، به این معنی است که باید برای تعویض باتری خود به نمایندگی باتری خودرو در خاورشهر مراجعه کنید.
  • وجود خوردگی و خط و خش‌های سطحی در اطراف باتری، امری طبیعی است. در صورتی که این خوردگی بیش‌ از اندازه باشد، به این معنی است که باتری خراب شده است و باید نسبت به تعویض آن اقدام شود. دلیل این موضوع این است که خوردگی‌های بیش از اندازه نشان دهنده نشتی باتری هستند و یا به این موضوع اشاره دارند که سطح مایع داخل باتری به شدت پایین است.
  • روشن شدن چراغ پشت آمپر ماشین نیز به این موضوع اشاره دارد که شما باید برای بررسی و سرویس باتری خودروی خود اقدام کنید.

در صورتی که هر یک از نشانه‌های فوق را در خودروی خود مشاهده کردید، توصیه می‌کنیم سریعا برای تعویض باتری به نمایندگی باتری خودرو در خاورشهر مراجعه کنید تا از بروز مشکل در عملکرد سایر قسمت‌ها نیز جلوگیری شود.

صفحه دیگر ما هم ببینید: نمایندگی خرید باتری خودرو پاکدشت

دریافت خدمات از نمایندگی باتری خودرو در خاورشهر

باتری مشکانی به عنوان نمایندگی باتری خودرو در خاورشهر آماده ارائه خدمات تعویض و نصب باتری انواع خودرو در خدمت شما عزیزان است. هدف ما در مجموعه باتری مشکانی ارائه باتری‌های باکیفیت با طول عمر بالاست.

در صورتی که برای خرید باتری مناسب برای خودروی خود، نیاز به دریافت مشاوره فنی و تخصصی دارید و یا مایل هستید بهترین باتری را برای خودروی خود تهیه کنید که بیشترین بازدهی و بالاترین عملکرد را داشته باشد، باتری مشکانی به عنوان یکی از بزرگ‌ترین نمایندگی‌های باتری ماشین در خاورشهر تهران، راهنمای شما خواهد بود. برای دریافت خدمات از طریق راه‌های ارتباطی با کارشناسان مجموعه در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما - ارسال رایگان